2013年12月22日日曜日

The Elf on the Shelf (棚の上のエルフ) 、 Day 22 Charlie version チャーリー版 2013

Ginger had babies last night!!
Babies and the mother are all healthy and doing well this morning.
Her contractions started suddenly and progressed so fast.
Charlie had to step in to play a role of a midwife to deliver sextuplets, 3 boys and 3 girl gingerbread babies!  Great job, new Mom Ginger!  Charlie, there is nothing you can't do!
I guess my boys will be decorating gingerbread cookies and gingerbread houses today.

昨夜、我が家のジンジャーブレッド、ジンジャーちゃんに赤ちゃんが生まれました!
急に陣痛が始まったらしく、 始まってから分娩まであっという間だったらしいです。
チャーリーが助産婦さん役をしっかり務めてくれたようで、無事に6つ子ちゃん(男の子3人、女の子3人)誕生に繋がりました。ジンジャーちゃんもチャーリーも、よく頑張りました。お疲れ様。
チャーリーって、何でも出来るんですね。

今日は、息子達とジンジャーブレッドクッキーとジンジャーブレッドハウスのデコレーションを楽しもうと思います。私はお出かけなので、パパ宜しくね。
 
 
#gingerbreadcookies #elfontheshelf #gingerbreadbabies





0 件のコメント:

コメントを投稿