2013年10月15日火曜日

プリスクール恒例行事-田中ファーム、パンプキンパッチ訪問

Gone to preschool pumpkin patch visit at Tanaka Farms today!
This is my 3rd time visiting the farm as I've done this with my 2 other sons.
I remember my eldest and my middle sons both kept smiling at me during the entire visit. 
As I was working full time, it was such a rate occasion for them to have their Mom on their side for school functions.  In these photos, all my sons were/are 3 years old visiting Tanaka Farm's Pumpkin Patch...One of my absolute favorite events with my 3 little 3 year old boys.

プリスクールの恒例行事、今日は田中ファームのパンプキンパッチへ行ってきました。
上の2人が3歳の頃、同じ場所に行っているので、私はこれで3回目。
長男と次男の時はフルタイムで仕事をしていたので、珍しく休暇を半日取って参加でした。
あまり学校のイベントには参加出来ていなかった為、長男と次男はママが参加してくれた喜びで、パンプキンパッチはそっちのけで、ニンマリとしては私の顔を覗いたり、手をぎゅ~っと握り締めては私の手に頬を寄せてきたり、何度も「ママが来てくれて、嬉しい」と繰り返し言ってくれた事を思い出しました。 あまりの懐かしさに胸キュンしちゃったので、彼らが3歳の頃の同じイベントでの写真もアップしました。

 

 
 
  
 
 
 
 

 
 
 
 



0 件のコメント:

コメントを投稿